Onsdag

Idag har jag pluggat. Kul va? Nej, inte det minsta. Har helt tappat lusten angående skolan känner jag och det beror nog mycket på besvikelsen över denna kurs som jag sett fram emot men som visade sig bara bli pannkaka!

...Det är mycket roligare att sitta och pilla på nya kameran. Det är knepigt det där med fotografering... jag som trodde att det skulle vara så lätt. Snyggast bilder får jag i nuläget tyvärr genom att använda mig av de automatiska inställningarna. haha! Men det ska jag INTE göra... Inte ge upp än...

Ingen träning denna vecka (fick jag reda på igår när jag åkt ända till idrottshögskolan så det var bara att åka hem igen). Gud va trist, verkligen. Höstlov liksom? Bara skit...

Imorgon: Skola + fika med Anni. Skoj! var länge sedan jag träffade henne nu...

Längtar till helgen gör jag också. Fest både fredag och lördag! Underbart! Och snart är det jul också... haha!

Dagens "vill ha" : Kaffe från STARBUCKS! Förstår verkligen inte hur de kan ha så himmelskt gott kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0