Usch vilken tråkig blogg jag har

Ni får förlåta mig kära läsare men faktum är att jag har idétorka. Har ingen aning om vad jag ska skriva i denna blogg för tillfället... Men håll ut! Jag lovar att lägga pannan i djupa veck och tänka ut någonting bra...

Åkte från Ludvika imorse kl 8. Var jobbigt att lämna vovvarna som jag knappt hunnit umgås med känns det som. David och Mikaela mötte mig på centralen och sedan tillbringade vi dagen med att springa runt på stan med filmkamera och filma vårt inslag om övervakningsamhället. Hoppas det blev bra. Redigering imorgon...

När jag kom hem satt jag i 4 timmar och bråkade med illustrator för att försöka få ihop en karta över Stockholm till vårt inslag. Tillslut lyckades jag iaf någolunda. Här är resultatet:



Nej, nu ska jag lägga mig och läsa lite. Håller för tillfället på att plåga mig igenom Doris Lessings debutroman "Gräset sjunger". Rena sömnpillret!

Kommentarer
Postat av: Johan

haha, kanske dax att byta bok?

kan rekomendera Anna Jansson - Främmande fågel :)

sträckläste den en kväll/natt förra veckan :p

2008-10-14 @ 11:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0