Fika och träningsvärk

Idag tog jag mig lite sovmorgon (ja, jag TOG mig sovmorgon). Eftermiddagens föreläsning om intervjuteknik var den intressantaste på väldigt länge. Efteråt tog jag pendeln in till stan för att träffa Anni. Helt underbart att hon flyttat hit :) Dock åker hon hem till L-A igen till helgen så hon kan inte partaja med mig. Så det får bli nästa helg istället...

Träffade Elias igår. Som alltid lika trevligt. På måndag flyttar han till Paris och det känns rätt skapligt trist. Träningarna kommer inte alls bli detsamma utan honom :(

Har förresten sjukt mycket träningsvärk i HELA kroppen efter gympan igår. Hoppas det känns bättre imorgon för annars kommer jag inte kunna träna...

Oj, nu börjar Idol!


Kommentarer
Postat av: Tinka

Nemen, visst! Det är la det jag menar... ;)

2008-09-04 @ 21:00:35
URL: http://tinkalinka.blogg.se/
Postat av: Emmi

gympa som i gymnastik som i redskapsgymnastik? matta, bom, räck osv? åh jag vill också.

2008-09-05 @ 17:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0