Fotokurs och chokladjuice

Idag är det tisdag och fotokursen börjar.. Hoppas jag iaf! Annars stämmer inte schemat. Har fortfarande noll motivation men jag tänker gå dit iaf och se om det är roligt. Om inte så är det väl bara att strunta i det...

Kan apelsinjuice bli gammal? Köpte en förpackning som går ut imorgon och den smakar...choklad! Tro det eller ej...

Idag blir det fika med Anni men först måste jag förbi skolan en sväng och fixa lite med mitt och Daniels reportage. Ljudnivåerna behöver justeras :( Daniel lovade att ta med en stooor påse äpplen till mig på fredag! Underbart! Det tackar vi för :)

Nej nu ska jag vara lite effektiv.
kram

Kommentarer
Postat av: Johan

är det inte typ 4-5 dagars hållbarhet vid öppnad förpackning i kylskåp på all juice?

choklad är fan märkligt i vilket fall som helst ;D

2008-09-16 @ 10:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0