Fredag

Äntligen fredag! Jag älskar fredagar! Dessvärre vaknade jag imorse med världens halsont så det blir nog till att sitta inne och kurera mig idag. Tur att jag bestämt mig för att plugga hela helgen för det är inte så fysiskt ansträngande :)

Igår var jag och intervjuade Annis bror Per som läser på en bibelskola här i Sthlm. Det blev faktiskt en rätt bra intervju - tror jag iaf. Därefter träffade jag Anni en sväng och sedan åkte jag och tränade. Så jäkla kul! Har saknat träningen så himla mycket!

Idag är jag ledig. Ska redigera ihop intervjun bara. Dock var jag tvungen att gå upp kl 6 eftersom jag delar inspelningsutrustning med Daniel och han hade bokat in sin intervju nu på förmiddagen. Suck! Så istället för att ligga i min sköna säng och sova nu så äter jag frukost eftersom jag måste vara inne i stan kl 9! Det suger faktiskt riktigt hårt.. men men, så kan det gå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0