I´m alive!

Eller tja, det var väl kanske att ta i... Överlevde gårdagen med knapp marginal. Tyckte dock jag klarade allting rätt hyfsat :) Efter en lång natts sömn vaknade jag och magen var åter platt som en planka och sitt vanliga jag. Tack Gud!

Har iaf försökt ta det lugnt och inte äta så mycket frukt och inte dricka något kaffe. Det sistnämnda klarade jag mig utan i exakt en dag, 7 timmar och 10 minuter. Sedan fick jag en sprängande huvudvärk. Så det var bara att knapra ett par alvedon och hälla i sig en kopp kaffe med mycket mjölk.

Får se om jag kan forstätta med uppsatsen nu... det går för övrigt skit för er som ville veta!

Kommentarer
Postat av: Bill

Kaffe med mjölk GER ju nästan huvudvärk :D

2009-04-21 @ 09:51:48
URL: http://billawesome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0