Microägg i kaffekopp :)

Dom ska då lura på folk allting och det var nära nära att det gick faktiskt. Jag pratar förstås om Designtorgets nylanserad microägg - så här i påsktider.

Microägget består av en isärskruvbar plashållare med lufthål och syftet är följande:

"Mikroomelett för den stressade! Knäck ägget, stick hål på gulan, tillsätt några droppar vatten och skruva åt locket ordentligt. Mikra på högsta effekt. Tips för smaksättning: riven parmesan, tabasco, fransk senap, hackad persilja, grädde, räkor, kaviar."

Visst låter det gott?! Dock är jag inte den som i onödan betalar 65 spänn för en liten plastlåda så jag gick hem och provade samma koncept fast i en kaffekopp. Resultatet? Kanon! gott och framför allt snabbt (ca 1 min i micron). Verkligen att rekommendera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0