En seg dag

Man skulle ju kunna tro att man alltid har roliga dagar när man jobbar på en nöjesavdelning. Så är det inte. I dag har jag nämligen inte gjort ett skit förutom att jaga idoldeltagare till ytterligare en enkät. Hoppas jag får skriva någonting riktigt snart så jag får visa framfötterna lite innan jag börjar tvivla på att jag har några.

I morgon ska jag i alla fall få följa med Therese på idolernas rep i Globen. Ska bli spännande. Även om jag inte får skriva någonting så är det i alla fall roligare än att sitta på redaktionen och mögla som Therese så fint uttryckte det :) Jaja, det blir nog bra till slut...

Slängde i väg en jobbansökan till Metro i går som inte resulterade i någonting över huvud taget. Dock fick jag beröm för mina "fint ritade sidor" som jag skickat med som arbetsprover. Det gjorde mig glad och tände en liten gnista hopp om jobb i framtiden. Jag ÄR bra, jag ÄR faktiskt det! Ibland behöver man få höra det också...

Har varit uppe en sväng hos min nygamla granne vilket var väldigt trevligt. Fick med mig tre filmer ner så nu håller jag mig sysselsatt i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0