Hejdå Ludvika

Fyra timmars lugn återstår innan jag hoppar på tåget hem till Sthlm. Dessa timmar tänker jag fylla med surfande, packande och thaikyckling. Det känns som om julen har gått alldeles för fort. Jag hade inte haft någonting emot att stanna kvar i Ludvika lite längre men plikten kallar (Expressen alltså). "Tröstar" mig med att jag förmodligen har en lång period av ledighet framför mig om bara några veckor...

Ska faktiskt bli roligt att "jobba" igen. Jag känner mig full av energi så nu ska jag ge järnet! Håller tummarna varje dag för att någon ska höra av sig om erbjuda mig jobb. För innerst inne blir jag rastlös av ledighet. Jag gillar att jobba...


Vår spänstiga tomte!
Jag är 23 år, mina bröder är 17 och 21.
Men vi har en mor som håller hårt på traditionerna. Denna jul tvingade hon på masken på Johan för en tomte, ja det måste man ju ha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0