Idolrep för hela slanten

I dag har jag varit med Therese och Olle i Globen på Idolrep från kl 13-18 vilket var en upplevelse. Känns dock inte längre som om jag inte behöver sitta klistrade framför tv:n i morgon...

Om jag tycker att det blev långdraget, vad ska inte idolfinalisterna själva tycka? Fy fan vilket liv som väntar den som vinner. De sjöng tre låtar var och de repeterade varje låt tre gånger. Det tog sin lilla tid vill jag lova. Dessutom fick Erik knappt tid att säga hejdå till sin pappa eftersom alla journalister var på honom som gamar. Stackare...

Dagens bästa var dock att höra vinnarlåten framföras av Erik. Det var gåshud på hela kroppen! Killen kan verkligen sjunga!

Så måste jag nämna min lilla pratstund med Eddie och Rabhi som kände sig "mobbade" av TV4 eftersom deras logé inte var en logé utan ett OMKLÄDNINGSRUM! Hahahahaha, vilka divafasoner :)

Hann även med lite akroträning i dag. Duktig Frida. Nu ska jag sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0