Julafton

Hej på er! Ledsen att jag är så dålig på att uppdatera här men ni får hålla er till tåls. Skriver ju trots allt mest för min egen skull..

Anlände till ett snöigt och kyligt Ludvika i tisdags runt 22-tiden. Sovmorgon på onsdagen och sedan tog jag det lugnt hela dagen vilket var hur skönt som helst. Julklappsshopping på stan bland alla sega småstadsbor (ja, jag vet! Jag har blivit smittad av Stockohlmsstressen. Illa!) Hittade dock mest julklappar till mig själv. Haha!

På kvällen hade vi uppestittarkväll med sushi, glögg, bingolotto (jag vann 100 kronor!) och sällskapsspel. Mysigt. Jag och mamma vann dessutom över pappa och bröder i TP. Det lever vi länge på ;-)

Gud jul allihopa! Nu ska jag gå och umgås lite. Snart kommer mormor och morfar så då startar julfirandet. Vi hörs i morgon! Då stundar förresten den årliga juldagsfesten. Dock med lite andra människor än vanligt. Vi får se om jag överlever. Faktiskt, jag har all anledning att bäva... haha!

Min sushibitar blev ovanligt små men de var goda ändå :) Dock måste jag köpa ett nytt filter till min kamera. Får sånt otäckt gulstick i mina bilder utan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0