Uttråkad men glad ändå

Sitter här på Expressen. Det är tvärdött men ganska trevligt ändå :) Ute är det kallt. Inne är det kallt. Men mitt tangentbord är varmt. Tur det :)

I morgon är jag ledig. Men det tycks inte Ikea bry sig om för dom har stängt. Typiskt! Undra om det finns några andra affärer som är öppna? Nyårsafton är faktiskt inte en röd dag!

Nu är iaf morgondagen så gott som spikad. Det blir middag hos Annas kompis Linus som jag hittills endast känner i skepnad av en kritvit albino-wannabe  från Tims Halloweenfest. Merparten av de övriga gästerna känner jag däremot ganska bra :) Blir första nyår på länge som jag firar med människor jag tycker om! (Jodå jag gillar Ida som jag firade med förra året. Däremot inte resterande människor som jag faktiskt inte alls kände).

Undra vad jag gjorde året innan? Ska se om jag kan friska upp minnet när jag kommer hem. Nog måste jag ha fotat :)

Nej, nu är det dags att göra någonting annat än att sitta här och mögla. En tur till kaffeautomaten kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0