Äntligen fredag!

Denna dag har varit alldeles underbar. Det började dock inte speciellt bra med blåst och snö under joggingrundan, men framåt lunchtid tittade solen fram och förgyllde fredagen :)

Mötte upp Anni vid ett Medis som badade i solsken. Hon ville fika utomhus men jag tyckte att det var på tok för kallt för det. Ser dock fram emot sommaren då vi ska sitta vid uteserveringarna på söder och pimpla vin och njuta av livet. Är så glad att du finns gumman!

På väg hem gjorde jag världens snyggaste vurpa! Blev uppdragen från isgatan av en snäll gammal tant med slöja. Tack tack :)

När jag väl kom hem var jag duktig. Utformade min problemformulering till C-uppsatsen som jag ska påbörja om fyra veckor. Applåd till mig ;-)

Ikväll blir det lugnt. Bangade hockeyn i Södertälje eftersom jag är lat (ja, jag vet! det var en dålig ursäkt). Får dock träffa både David och Johan imorgon så jag överlever nog. Och dom också för den delen :)

Nu ska jag äta riskakor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0