Finally!

Blev så sjukt nöjd med mitt hår idag. Det var verkligen värt de tre timmar jag spenderade hos frisören! Dessvärre blev det inge plugg men det får jag ta igen imorgon (och resten av veckan). Kan verkligen rekommendera frisörcenter på Rådmansgatan. Klippning + folieslingor för 1130 kr, det var nästan "Ludvikapriser" ju :) Dessutom var de väldigt noggranna vilket är ett stort plus.

ÄNTLIGEN! Tillbaka där vi började = blond blond blond igen! Får jag någonsin för mig att färga håret mörkt igen så räknar jag med att ni, kära läsare, bombar mig med massa avrådand kommentarer, okej?

Efter klippningen mötte jag upp Anni för fika och bio. Vi såg Australia vilket var en hyfsad film, om än något långdragen. Eftersom jag är lite nörd så upplevde jag dock hundra procent njutning tack vare den otroligt underbara cinematografin. En hyllning till filmkonsten men smärtsamt innehållslös. Och Hugh Jackman var såååå sexig ;-)


Blond igen :) Ljuset gör det gulare än vad det är i verkligheten


Måste säga att jag verkligen gjorde ett kap när jag skaffade VI-kort. Jag får nämligen köpa 1,5 liter glass för endast 10 kr. Jag hoppar upp och ner av glädje ;-) haha!

Kommentarer
Postat av: Johan

nice :D

dock kan ja inte lova ngt sånt, vet hur bestämda tjejer kan vara :P



hur mkt kostar ett vi-kort? ^^

2009-02-04 @ 17:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0