Gammalt återseende

Till att börja med vill jag be om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Förlåt! Har egentligen ingenting att skylla på...

Idag har jag varit ledig och bara tagit det lugnt. Pluggat lite grann på förmiddagen dock, så lite duktig har jag varit :)
Här även varit och tränat vilket var roligare än på väldigt länge. Klättrade lite i rep. Det var ett tag sedan :)

Vid stadion sprang jag ihop med en gammal klasskamrat från Junibacken (min bästis på lekis) som jag inte har sett på evigheter. Vi stod och tittade på varandra i säkert 5-10 sekunder innan någon vågade säga något. Lustigt sånt där... Kanske nämnde att jag träffade en cirkuskompis från Ludvika här om dagen vid Medis? Också ett väldigt märkligt sammanträffande. Nåja, det stärker ju min tes om att hela Ludvika flyttar till Sthlm :)

Imorgon är jag också ledig. Underbart. Blir en dejt med Anni vid 12-tiden. Var ett bra tag sedan vi sågs nu så vi har nog mycket att prata om.

Ser fram emot lördagen då det vankas cocktailparty hos Lovisa. Ska bli så himla kul att klä upp sig lite. Det är ju sällan man får göra det om man har som hobby att hänga på sunkhak på söder ;-) haha!

Visst ja, en bild kanske ni vill ha också... Får bli denna:

Måste faktiskt säga att jag ser mer ut som en kille än som en tjej...hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0