Grattis Frida!

Grattis på namnsdagen Frida. Förutom jag själv så är det bara min trogna vän Johan som kommer ihåg mig. Men bara lugn, ingen panik om ni nu skulle drabbas av skuldkänslor, faktum är att jag hade glömt jag också tills Johan påminde mig. Och till följd av det så insåg jag att det är den 18 februari idag vilket även innebär att Stefan fyller 25! Stort grattis till honom :)

Ska bli spännande att se om mamma minns.... hon ringer nog snart...

Dagen då. Spännande och kreativt. Ska bli ännu roligare imorgon då vi får göra riktiga sidor och inte bara övningsex. Om jag tyckte NLT var mallad så tar jag tillbaka det! Flera gånger om! Men jag förstår att de behöver ha koll och så eftersom de faktiskt ger ut hela 31 tidningar varje vecka. En rolig sak som jag noterade var att VARJE nyhetsartikel skulle ha tvåradig rubrik med nedryckare. Varför är det roligt då? Jo, jag tänkte på Frank (nyhetschef på NLT). Om han var död skulle han vända sig i sin grav. Han är nämligen allergisk mot denna kombination ;-)

Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre. Måste ta tag i tentapluggandet + läsa redigeringsmanualen som jag fick med mig. Vi hörs imorgon...

... och för att detta inlägg inte ska bli alltför tråkig så bjuder jag på en rolig bild. Enjoy :)


gissa vem? ;-)

Kommentarer
Postat av: lisi

hehe.. :) jag funderade på det här med mjölken du skrev om, nizar (boyfriend) har berättat att de dricker väldigt mycket mjölk i tunisien, kanske funkar så, nordafrika och nordeuropa.. :) kram kram

2009-02-19 @ 17:26:16
URL: http://lovelis.blogg.se/
Postat av: anni

weeeeeeeeeeeeeeeeee vad SÖT!!!! hihi! :) GRATTIS på namnsdan också! PUUSSSS!!!

2009-02-19 @ 21:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0