Heeeelt slut!

Puh! Det är jobbigt att jobba.. Nej, jag är inte lat, bara lite ovan ;-) Mörkt när man går hemifrån och mörkt när man kommer hem. Var tog fritiden vägen? Har man över huvud taget någon sådan när man jobbar?

Dessutom har jag haft tentan hängande över mig. Om jag ska kugga på någon tenta någon gång så är det nu det kommer att ske. Definitivt! Men jag ska göra mitt bästa...

Måste dock säga att det är ett himla roligt arbete (att redigera alltså). Tiden bara springer iväg. Dessutom är det oerhört bra träning och jag kan tänka mig att man blir bättre och bättre med tiden... Tackade ja till jobb på söndag. Det blir skoj! Äntligen ska jag göra något vettigt på en söndag. Annars ligger jag bara i sängen och ser på film. Haha!

Men alltså, Gud va slut jag är! Idag t ex gick jag upp kl 6, åkte och simmade (1,5 km hann jag med). Åkte och jobbade. Kom hem 19.00. Det var den fredagen det... Nu är det tentaplugg som gäller. Kl 10 imorgon får ni hålla tummarna för mig. Lite irriterad är jag att jag missar fotbollen! Eller rättare sagt: mycket irriterad. Får skriva fort så att jag hinner...

Vad jag ska göra imorgon kväll vet jag inte. Misstänker att jag inte orkar festa så det blir nog hem och sova sova och sova...

Längtar dessutom till på måndag då jag äntligen ska få leka lite med världens bästa David. Det är på tiden :)

Glansdagarna i IFK Ludvika. Hittar ni på mig? Trea från höger. Tänk va liten man var...


Kommentarer
Postat av: lisa

hehe vilken söt bild.. :) har du ingen på dej och mej, jesus/sebastian och johanna? hehe.. kram kram

2009-02-21 @ 17:11:46
URL: http://lovelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0