Ibland så...

Ibland är jag duktig. Som i dag till exempel. Åtminstone hittills.

Började dagen 06.45 då jag tog bussen till Huddingehallen för en simtur. Hann med 1,5 km innan jag var tvungen att gå upp och springa till bussen. Hem och åt frukost (gröt!) och sedan till skolan för föreläsning som faktiskt var ganska värdelös.

Snart ska jag samla i hop min tvätt och gå ner i tvättstugen. Därefter ska jag laga mat (får nog bli lins/bulgur-sallad med hummus och soltorkade tomater) och sedan ska jag kika igenom TT-språket eftersom jag blev nyfiken på vilka ord med "i" som sitter i hop med ordet efter. Jag gissar på att i hop skrivs i sär. Vad tror ni? Jag återkommer med svaret ;-)

Resten av dagen ska jag plugga. I kväll är det GREY`S ANATOMY! YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0