Ni gör världen till en bättre plats


Underbarast! hahaaha!

Idag är en sådan dag då jag känner överdriven tacksamhet till alla som jag tycker om - och som tycker om mig. Tack för att ni finns.

Just nu saknar jag mina vänner. Skulle vilja ha er här i min lägenhet allihopa! Ni som inte befinner er här i Sthlm utan hemma i kära gamla L-A, kom och hälsa på snart. Jag lovar att hälsa på er inom väldigt snar framtid.

Vissa stannar, vissa inte. Men till alla ni som korsat min väg någon gång, någonstans, och stulit en liten bit av mitt hjärta: Jag älskar er!

Ludvika är alltid hemma och ni är alltid underbarast!
     
  

... och mina nyvunna bekantskaper i Stockholm. Ni berikar mitt liv :)
   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0