Soliga Ludvika



Här i Ludvika skiner solen från en klarblå himmel (klyschigt? ja, jag vet) Snön ligger i stora divor. Helt obegripligt att marken i Stockholm är nästintill alldeles bar. Anlände igår efter 3½ timmes resa. Till mitt stora förtret fick jag vänta hela 20 min på bussen i Borlänge. Jag har verkligen blivit bortskämd... fy på mig!

Mamma hämtade mig vid stationen och sedan åkte vi hem och åt tacos, drack vin och tittade på Let´s dance. Kul att ha hela famijen samlad. Det händer inte så ofta numera...

Nu ska jag slänga mig i duschen och sedan bär det av ner till stan för att träffa AK :) har verkligen saknat henne! Ikväll blir det party all night long :)


Mina små änglar som blev jätteglada när jag kom hem!


Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0