Varning!

Situation nr 1:
J:
Usch nu har du den där äckliga parfymen på dig igen...

Situation nr 2:
D:
Ja du, den luktar ju inge vidare... konstigt på något sätt...

Situation nr 3:
Mamma:
Här får du 400 kr! Dom MÅSTE vara till en ny parfym
Jag: Okej.. öhh... tack... antar jag...?

Så... Tillåt mig att presentera anledningen till att jag (tydligen) har gått omkring och luktat skunk det senaste året:



Néonatura, Eau de Parfum Inspiration (från Yves-rocher)
Den vibrerande alliansen av blommiga, soliga och uppiggande noter gör parfymen både fräsch och sensuell. En varm och strålande parfym precis som solens inspiration.
Extra plus: En solig och luftig

Pris: 425 kr (50 ml)
________________________________________

Men nu ska vi inte bara vara negaiva. Yves-rocher kanske inte har världens bästa parfymer men faktum är att de har världens mest väldoftande duschkrämer.

Sedan får jag väl passa på att berömma deras läppglans. Jag är innehavare av två likadana tuber (tre de gånger AK glömt sin hos mig. haha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0