Återseende och spontanbio

Idag har varit en trevlig dag. Om jag inte hade vaknat med halsont så skulle jag nog säga att dagen varit mer än väldigt trevlig.

Träffade Philip på Engel kl 12. Kul att snacka gamla minnen och så :) Därefter försökte jag mig på ett träningspass på ciruksen som tyvärr resulterade i insikten att det inte är bra att träna med halsont. Som tur var dök Barbro upp så träningen fick bytas mot lite skvaller.

Kl 15 kom Sofie in till stan så det blev ytterligare ett besök på Engel. När kaffet var uppdrucket blev vi rastlösa och bestämde oss för att ta en promenad i lilla Ludvika. Dessvärre var det ganska så jäkla kallt så vi slank in på Folkan och fick se att "Vi hade allafall tur med vädret - igen" skulle börja om 20 min. Första gången jag gått på spontanbio i Ludvika med andra ord. Filmen var rolig men av någon anledning verkade vi vara de enda som tyckte det ;-) Undra vad det kan bero på?

Nu är jag hemma och snart bjuds det på tacos. MUMS!


Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0