Bio och lyckad shopping

Eftermiddagen har varit väldigt trevlig. Jag har:

1. Blivit kär i denna lilla pärla:



Ni förstår vi har en historia, jag och detta bedårande tygstycke. Första gången vi sågs var fredagen 9 januari 2009. Det var kärlek vid första ögonkastet,  iaf från min sida. Dock kände jag att mina känslor inte var 100% besvarade eftersom prislappen visade ett belopp som inte riktigt rymdes i min studentplånbok.

Men idag... Vi sågs igen. Längst in mot väggen hängde du. Alldeles ensam bland svarta och rosa koftor. Det var du! Och denna gång fick du följa med mig hem. Det måste vara ödet... Tack till Gud som uppfann rean ;-)

2. Äntligen hittat RÄTT parfym efter ett otal besök på Åhléns parfymavdelning (närmare bestämt fyra seriösa som varade i minst 30 min vardera).


212 Sexy (Carolina Herrera)

3. Varit på bio med underbara Anni. Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tyckte om Lukas Moodyssons senaste skapelse (Mammut). Kanske kommer en recension lite senare... om jag orkar det vill säga. För tillfället är jag så här trött:



.... och ska gå och lägga mig nu. Godnatt alla glada :)

Kommentarer
Postat av: lisa

jaa de ska upp nu på fredag och åka lite skidor.. :) jaa det tycker ja verkligen att vi ska göra. vad så längesen det var en svensson/nilsson reunion.. :) jag vill höra allt om mammut, ja är så nyfiken på den, men den har blivit så hypad så jag vet inte om ja orkar gå å se den på bio.. pussis

2009-01-27 @ 15:35:48
URL: http://lovelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0