Det här händer inte mig! :)

... Men tydligen så gör det det... Fick ett telefonsamtal idag av min kära mor (som alla andra dagar). Jag har fått ett stipendium på 10 000 kr (!!!!) Fatta! 10 000 sköna kronor rätt ner i fickan! Var runt 1000 sökande och 98 som fick pengar. Tur att jag ska bli just journalist. Formulera mig kan jag åtminstone :)

Har inte varit såhär glad sedan jag fick Kobban-priset (också det på 10 000 kr) för kommunens bästa "idrottsman". Det borde inte kunna hända igen liksom... Hur tur får man ha?!

Förövrigt har det varit en bra dag. Föreläsning, plugg, träning. Låter rätt trist men allt har liksom flutit på... Dessutom har jag svävat på små rosa moln och avslutade denna dag med sushi för att fira mitt tillskott i plånboken :)

... och firandet fortsätter i helgen då lillebror kommer på besök :) Ska bli skoj! :)



Give me my money ;-)


Kommentarer
Postat av: Johan

fan vad härligt!

just nu är alltså en bra tidpunkt att umgås med dig ;-)

2009-01-28 @ 11:06:35
Postat av: lisa

GRATTIS frissi.. :) vad roligt.. nu får du verkligen unna dig lite lyx och mys i vardagen.. :) kram kram

2009-01-28 @ 13:05:21
URL: http://lovelis.blogg.se/
Postat av: frida

Liz: Tack, det ska jag verkligen göra!:)



Johan: Hahaha, när hade du tid att umgås med mig senast om jag får fråga? Tycker ni får fixa nåt skoj i Södertälje snart så jag kan komma och hälsa på er :)

2009-01-28 @ 17:37:35
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0