Det var en sak till...

Måste bara skriva ett par rader om bloggsfärens okrönte drottning Blondinbella. Någon som såg hennes stapplande danssteg i fyran på bästa sändningstid i fredags? Jag pratar förstås om Let´s Dance. Såhär uttalade sig den blonda 18-åringen:
- Jag hoppas att mina fans stödjer mig i det här! Jag menar, jag har ju ändå en halv miljon besökare på min blogg varje dag (or something like that).

Hur blond får man vara?! Fattar hon inte att merparten av hennes såkallade fans är avundsjuka fjortisar som hellre skulle dö än att erkänna att de över huvudtaget hört talas om någon Blondinbella. De sitter där hemma i tv-sofforna med ett skadeglatt leende på läpparna medan deras idol efteapar Bambi på hal is i små glittriga trikåer.

Dagas att vakna Blondinbella! Färga håret eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0