Film film film :)

Titta vad som damp ner i mitt brevinkast idag:



Okej, jag är medveten om att jag tidigare skrivit en väldigt kritisk recension om den ena av dessa filmer, men faktum är att James Marsdens snygga nylle gör det värt att betala en 50-lapp för den.

Faktiskt så kostade båda dessa filmer endast 50 spänn/st på gameshop.se :) Jag älskar att fynda!

Ikväll blir det hemmakväll med plugg och tv-tittande. Skola imorgon igen. Sista föreläsningen innan långledigheten hela nästa vecka. Eller tja, ledigt och ledigt jag måste ju iofs åstadkomma en utrikesanalys på fem A4 men det ska väl inte vara så svårt tycker jag...

Imorgon kväll tänkte jag försöka ta mig iväg på Tim´s spelning tillsammans med Anni. Kanske blir ett par glas vin också om jag är på humör :)

Måste även försöka planera in en tripp hem till Ludvika snart och hälsa på familjen, AK och Ida. Väldigt snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0