I min ensamhet...

Ibland när jag är ensam så känner jag mig verkligen ensam. Det är sällan det händer, men det händer. Ikväll är en sådan kväll.

Mobilen ligger framför mig på soffbordet. Önskar jag kunde ta upp den och skicka ett "jag saknar dig-sms" till någon och få ett "jag saknar dig också-sms" tillbaka. Vet bara inte riktigt vem jag ska skriv till... Mamma kanske ;-)

Nej, nu låter jag deppig. Det är inte meningen för jag är nog ganska glad. Egentligen. Imorgon ska jag spela fotboll. Det blir jag alltid på bra humör av. Dessutom kommer lillebror så det blir nog en väldigt rolig dag/kväll tror jag :)


Jag saknar er! (synd att inte hundar kan sms:a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0