Inte mycket update här inte..

.. ledsen för det! Jag borde egentligen ha all tid i världen eftersom jag inte gjort ett skit idag men av någon anledning har jag inte orkat ur sängen för att göra annat än:
1. Äta uppvärmd lasagne (underbar bakismat!)
2. Gå till affären och köpa ananas

Igår var vi ut och spelade biljard. Hur kul som helst! Biljard är för övrigt ett riktigt bra alternativ till dansgolv med snuskiga killar och skränig musik :) Undra varför man inte gör det oftare?

Imorgon är det skola och projektinlämning. Känns skönt att få det klart :) Därefter tänkte jag försöka hinna med lite shopping. Försökte i fredags tillsammans med David men hittade INGENTING som jag ville ha! Deprimerande, jag vet!

Nej, nu ska jag återvända till min varma underbara säng och slå på nästa film. Det blir antingen Citizen kane (måste försöka komma på vad det är som är så jäkla bra med den filmen för det har helt undgått mig) eller Casablanca. Hinner nog med båda... kvällen är lång och jag har en hel ananas som sällskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0