Kåt av babypuder?

Nyårsdagen måste vara jordens överlägset segaste dag! Man är lite lagom bakis, trött som sjutton och ingenting är öppet på stan. En dag dömd att uttråkas av med andra ord.

I brist på annat så finns ju alltid datorer. Som tur är. Hittade detta på aftonbladet.se:

Män tänder på pizzalukt
Forskare har funnit att män blir upphetsade av lukten av pizza, rostbiff och apelsin.

Kvinnor tänder på gurklukt

När det gäller kvinnor verkar doften av gurka, lavendel, lakrits och babypuder upphetsande.

Vad säger ni? Personligen blir jag inte speciellt upphetsad av varken gurkor eller babypuder. Särskilt inte det sistnämnda. Och apelsin av alla saker? Oturligt nog har jag nyligen upptäckt att jag får finnar av apelsiner och en pizza skulle jag inte för alla pengar i världen sätta tänderna i!

Ja, mycket tok hittar dom på... Eller så kan man ju se det som en orsak till att jag fortf är singel ;-) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0