Ny vecka

Då var det måndag igen då. Suck. Helgen har varit till belåtenhet. Satt hemma och svor framför tv:n i fredags när Mora spöade Leksand :( I lördags blev det fotboll och poker på kvällen. Vann faktiskt 100 kr. Det ni ;-)

Igår, söndag, var jag lite halvseg (inte konstigt iom att jag kom hem halv 5 på morgonen) så jag sov till 13.30 vilken är väldigt länge för att vara mig. Det som återstod av dagen gick åt till att "plugga" (läs: halvsova framför tv:n med en bok).

Veckans planer ser för närvarande ut så här:
Måndag: Föreläsning 10-13, Fika och bio (Mammut) med Anni
Tisdag: Föreläsning 10-13, träning 20-22
Onsdag: Seminarium 9-13
Torsdag: Seminarium 9-13, spelning Fryshuset (ev party)
Fredag: LEDIG!

Till helgen hoppas jag på besök från lillebror. Vore himla roligt :)



Jag och Johan på hans 20-årsdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0