Tidig men rolig kväll


Tim

Kvällen har varit väldigt trevlig. Dock blev jag trött och åkte hem ganska tidigt (vilket iofs många andra också gjorde så jag var inte ensam om att vara tråkig)

Började med lite mat och vin på en kina-restaurang vid Medis. Åt min älsklingsrätt: bläckfisk i sojabönssås. Dock måste jag säga att china town i Ludvika gör den snäppet bättre och dessutom en tredjedel billigare! Men gott var det :)

Sedan bar det av till Fryshuset där vi lyssnade på Tim och hans band. Där träffade vi även på en tjej från Ludvika som gått estet med Anni. Kom igen liksom, hur stor är sannorlikheten??? Det var ju inte direkt jättemycke folk där heller...

  
Fina Anni                           Vi :)                                     Tim och co.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0