Vissa borde inte få någon Guldbagge!

När jag först fick reda på att Arn inte var nominerad till en endaste liten Guldbagge av juryn så blev jag förvånad. Personligen trodde jag att nästintill hela galan skulle kretsa kring Arnfilmerna eftersom det är just de filmerna som jag förknippar med det svenska filmåret 2008. Så fel man kan ha då...

Dock knep Joakim Nätterqvist och gänget biopublikens pris men ärligt talat, tuggar mn TUGGUMMI under sitt tacktal i direktsändning så är man faktiskt inte värd att ens sätta sin fot på Guldbaggegalan!

Grattis till Mikael Persbrandt som fick sin allra första Guldbagge. Det var han verkligen värd :)


Fy skäms på dig Joakim Nätterqvist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0