En uttråkad hundvakt

Jag trodde det skulle vara skönt att göra ingenting. Det är det inte. Det är enbart tråkigt.

Vaknade kl 11. Sprang en vända. Åt frukost. Åkte ner på stan. Åkte upp till Lyviksberget. Nu är jag hemma och vet inte riktigt vad jag ska ta mig för. Solen skiner så jag borde väl kanske rensa häcken som utlovat, men det har jag ingen riktigt ork till.

Som vanligt kommer festsuget smygande när det är helg. Denna helg är jag ensammare än någonsin. Har verkligen INGEN att umgås med här i Ludvika längre när både Sofie och AK är borta. Fast det gör inte så mycket. Var BARA tvungen att ställa in min Stockholmsresa för att vara hundvakt TROTS att jag har TVÅ bröder som också är hemma (eller tja, hos sina kompisar men ändå i stan).

Well, sånt är livet... Eller nåt! Nu ska jag lägga mig och läsa och längta till nästa helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0