GELÈHALLON!

Idag är det fredag och jag är glad och jättetrött. Jag producerade sidor på löpande band på jobbet och kunde därmed göra sorti för helgen med flaggan i topp vilket kändes extra skönt :)

Mamma, pappa och vovvarna har kommit hem. Så nu ska vi snart käka tacos och umgås lite. Mamma hade köpt en present till mig: ett salt- och pepparkar. Undra om det var något speciellt som gjorde att hon blev att tänka på mig när hon såg det... haha!

Dessutom hade hon köpt sockerfria geléhallon till mig. Jag blev överlycklig! Okej, det var en underdrift! Har inte ätit sådana sedan de slutade säljas i mina trakter för ca ett år sedan. Mamma var ganska road över min exalation. "Du är inte svår att göra glad" som hon sa :) Kanske inte... ibland så ;-)



Imorgon ska jag ut med Sofie. Ska bli superkul! Dessutom ska jag träffa min "chef" (haha) Tobias vilket inte var i går. Kan nog bli en trevlig helg med andra ord :)

Nej, nu har vinet fått vänta alldeles för länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0