God natt

Sådär, nu är jag hemma. Tog sista tåget som gick kl 20. Som sagt, jag ska ALDRIG mer klaga på pendeltågens avgångar. Funderade ett tag på att stanna kvar och sova hos någon av mina arbetskamrater men jag insåg att jag aldrig skulle orka jobba i morgon i sådana fall..

Kom iväg ganska tidigt från jobbet i dag. Ca 17.20, så det var nog rekord. Jag, Matilda, Peter, Jonas och Jan gick till ett ställe där vi satt nästan tre timmar på uteserveringen i solen. Hur underbart som helst. Pricken över i var att de sålde mina sockerfria cider där :) Det vet jag ingen annan krog som gör..

Nu ska jag sova. Jag och Trollet. Om jag kan lura med henne... God natt allihop :)


Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0