I taket lyser stjärnorna

Helgen har gått så himla fort! Fast å andra sidan går veckorna ganska fort också så det jämnar ut sig...

I fredags grillade vi lax, åt oätliga bakpotatiar och spelade TP utan att bli det minst osams. Konstigt nog :) I går blev det partaj med AK, Jon och Anni vilket som vanligt var himla kul. Och som vanligt så slutade vi på trädgårn fast vi hade sagt att vi absolut inte skulle dit. Ludvikas uteliv är inte bara dött utan även förmultnat! (Bilder kommer senare)

I dag har jag sovit (länge), vilat och dessutom gjort en stor insats i form av häckrensning. Det var sådär lagom skoj men nu är det gjort. Förstörde även naglarna på kuppen. Gud va jag hatar att rensa ogräs!

Kvällen har jag spenderat framför tv:n tillsammans med min gråtande mor. Vi hyrde en film som inte lämnade någon kind torr... Alla "bra" filmer var uthyrda på MM så jag bara tog första bästa vilket råkade bli ungdomsskildringen "I taket lyser stjärnorna". Hade inga höga förväntningar men det var nog ta me fan den bästa svenska film jag sett på riktigt länge. Se den!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp, den filmen är fan grym! såg den på bio förut,

en av de bästa svenska filmerna någonsin :)

2009-07-26 @ 23:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0