Kul på jobbet

... Sen hittade vi massa roliga effekter på webkameran ;-)






Kommentarer
Postat av: lisi

hejsan friss.. :) jag blir hemma ett bra tag.. jag har sökt lite utbildningar, jag är stört pluggsugen.. :) förhoppningsvis blir det turismutbildning på södertörn.. du bor där i flempan va? jo nisi är kvar i tunisien och väntar på uppehållstillstånd.. det är jobbigt att vara ifrån varann, speciellt eftersom vi inte vet hur lång tid det kan ta.. :( jag har skaffat en ny mobil som jag ska hämta imorgon, min andra dog.. :( du får gärna skriva ner ditt nummer på min blogg, så ringer jag dej från min nya mobil sen.. :P yey.. pussni

2009-07-09 @ 11:53:59
URL: http://lovelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0