Lagom långsam dag

Sitter här på redigeringsstolen på BT och gör allt annat än redigerar. Inte för att jag är lat, verkligen inte. Det finns bara inget att redigera för tillfället.

Måndagar är bra jäkla sega. Och inte hjälper det att vädret är skit och jag fryser som en liten gris. Ser inte heller fram emot att få komma hem eftersom jag befarar att jag har fått parkeringsböter :(

Jag, Matilda och Jonas har trotsat kaffeautomaten och köpt eget espressokaffe efter att Matilda kommit på den briljanta idén att ta med en liten kaffepress till jobbet. Kaffet blev dock lite blaskigt, men vi ska göra ett nytt försök om någon timme...

Nej, nu ska jag surfa vidare ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0