Morning...

Morgonbild


Måndag. Seg som vanligt. Det blev inte mycket sömn i natt vilket berodde på att jag sov till 12.30 på söndagen. Att jag aldrig lär mig!

Så därför händer inte mycket i dag. Hem och sova efter jobbet.

Ser fram emot helgen då jag ska åka hem till Sthlm. Längtar som sjutton! Dessutom är det Pride nu ju. Kan bli skoj :) Två veckor återstår av jobbandet. Känns trist... Fast å andra sidan har jag saker att längtar efter nu så på ett sätt vill jag att de återstående veckorna går snabbt..

* Sthlm i helgen
* Min 23-årsdag 4 aug (jag vet, nördigt att se fram emot sin födelsedag vilket jag iof inte skulle gjort om det inte innebar att alla måste vara snälla mot mig. Hehe)
* Luleå 8-12 aug
* Vattenfestival 15 aug
* Sommarens höjdpunkt: ROM 19-23 aug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0