... och besvikelse

Det ringer från ett dolt nummer på min privata mobil

Kvinna: Hej! Jag läste din artikel om tandläkaren som kanske blir av med sin licens. Jag undrar om du kan berätta om det är min tandläkare eller inte? Jag blev nämligen lite orolig?

Jag: Det kan jag tyvärr inte göra

Kvinna: Jo men snälla! Jag ska göra ett stort ingrepp snart och jag måste få veta om det är min tandläkare! Vi gör så här: jag säger namnet på min tandläkare och du säger om det är han eller inte?

Jag: (skratt) Ja, men om det är han då? Vad ska jag säga då?

Kvinna: Då säger du bara nej ändå.

Kommentarer
Postat av: lisi

det låter ju kanonbra frissi, när ja skaffat en telefon så slår ja dej en pling så får du höra av dej när du kommer till stan igen.. :) sweet.. pussni

2009-07-02 @ 09:40:53
URL: http://lovelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0