På väg

Sitter på bussen mot Stockholm. Underbart! Även om jag gärna sovit några timmar till... På dagordningen står bland annat:

1. Ett par sandaler (plus lite annan shopping)
2. YOGHURTGLASS! Som jag har längtat!
3. Torkad ananas utan tillsatt socker på Hötorget :)

Självklart åkte jag ifrån kameran. Alltid ska man glömma någonting. Suck...

I går var det en ömsom trevlig, ömsom inte fullt så trevlig kväll. Grillade räkor, kött, vin, jordgubbar och massa annat gott. Sedan skulle vi spela kort. Är det någonting vi inte kan göra i min familj utan att bråka så är det att spela spel! Gårdagen var såklart  inget undantag...

Bild som egentligen inte har någonting med någonting att göra. Tyckte bara ni kunde få ett inlägg med bild nu när jag varit så dålig på det i några dagar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0