Söndag <3

I dag ska jag inte göra någonting alls över huvud taget. Det ska bli SÅ skönt. Vaknade av att telefonen ringde kl 12. Det var Sofie som ville lätta sitt hjärta angående gårdagen :) Eller natten... eller ja, skit samma!

gårdagen. Hur kul som helst. Dansade så kläderna klibbade fast på kroppen. Underbart! Var länge sedan jag hade så roligt på Trädgårn :)





I övrigt saknar jag Stockholm och allt folk där. Vill så gärna åka hem nästa helg men då har jag lovat att vara hundvakt = en ensam helg eftersom både AK/Jon och Sofie är borta. Så det får bli först näst nästa helg + helgen efter. Så nu hoppas jag att de två kommande veckorna går fort. Nästa vecka kommer nog vara ganska seg med tanke på att jag inte har något roligt att se fram emot till helgen... Men men, strunt samma. Man måste ju ha tråkigt ibland också för att uppskatta det roliga ;-) eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0