Vikarie eldade upp Borlänge tidning!

"Vikarie eldade upp Borlänge tidning"
... Hade kunnat bli topprubben i morgon om det velat sig riktigt illa.

Jag är ingen slarvig människa. Absolut inte. Däremot råkar jag vara oerhört glömsk! Mot slutet av dagen var jag jättestressad och när jag väl lyckats hinna med bussen hem insåg jag till min stora fasa att jag hade glömt att stänga av elementet (vilket jag hade haft på VÄLDIGT hög värme hela dagen). Skulle tippa på att de går att jämföra med att glömma en spisplatta på högsta värme...

I ren och skär panik ringde jag Tobias som sitter som ankare i Falun och bad om hjälp. Han kontaktade kvällsreportern på BT och räddade mig därmed från en lång och sömnlös natt.. Du är en ängel!

... Så nu ska jag alltså krypa ner i sängen och förbereda mig för en lååååång, sömnrik natt :) Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0