En dag i Kupolen



Kl 10 imorse kom AK och hämtade mig och vi brummande iväg till Borlänge och Kupolen. Det blev en ganska lagom shoppingrunda då jag kände att jag varken gjorde av med för lite pengar eller för mycket. Rean hade kommit igång vilket innebar en hel del fynd. Bland annat en snygg, svart klänning från MQ för endast 350 spänn (halva priset).

Efter en salladslunch på Matpalatset och ett misslyckat försök att köpa yoghurtglass (den var slut) försökte vi leta reda på Borlänge tidning så jag vet var jag ska ta vägen på måndag. Det gick inge vidare :(

I dagblir lillebror 17 bast! Grattis! Snart ska vi fira med tacos. Det är bra med bröder som fyller år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0