En effektiv dag :)

I går när jag kom hem kl 16 efter att ha träffat Mikaela så la jag mig på sängen och läste bort hela återstående dagen.
I dag har jag kompenserat min ineffektivitet med att:

1. Tvätta två maskiner
2. Damma och dammsuga
3. TORKA GOLVET! (Har inte gjort det på över ett år så jag trodde det skulle vara smutsigare än det var)
4. Tvätta fönstren

Nu ska jag stryka lite kläder och sätta upp nya gardiner. Usch va fint det blir :)

Dessutom har jag hunnit med att laga lite riktigt mat. Det fick bli vegetarisk korvstroganoff med fullkornsris. Mums!


* Quornkorv
* Viktväktar-creme fraiche
* lök
* chilisås
* Isbergssallad + soltorkade tomater
* råris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0