I Ludvika

Nu befinner jag mig i Ludvika där jag ska spendara två månader. Regnet smattrar mot fönsterrutorna, vinden viner och jag har så där lagom lite lust att ta mig för med någonting.

Har cyklat 1,5 mil på mammas motionscykel som jag ÄNTLIGEN har fått inställd i mitt rum. Vet inte vem som är gladast över det, jag eller Johan? (förklaring: Frida vaknar vid 9-tiden, går in i Johans rum och bär ut den tunga cykeln vilket resulterar i att Johan vaknar och muttrar några inte alltför väl valda ord).

Idag då? Det blir hårdträning på cirkusen inför helgens stundande festival. Om jag lyckas slita mig från datorn dvs. Simma med mamma, fika med Anni och slutligen lite mer träning. Till kvällen väntar grillning med familjen. Ackompanjerad av allt detta jävla regn!

Åh, om det bara ville sluta regna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0