Jag har överlevt!

Ursäkta den minst sagt usla uppdateringen. Hegen har varit hektisk, jobbig men framför allt underbart ROLIG! Dock blir det inge mer nu på ett tag. Tre förställningar tog knäcken på min stackars otränade kropp. Ett plus är dock att jag förmodligen kommer att få muskler som starke adolf efter den här prestationen ;-)

Ligger i sängen och kan knappt gå. Av någon anledning har jag stukat mina tår på vänster fot. Hur det har gått till förblir ett mysterium.

Vill bara yttra ett stort tack till alla mina fina vänner som kom och tittade på min comeback :) Det betyder mycket! Bilder kommer imorgon när jag har laddat min kamera. Dock kan jag passa på att bjuda på denna smickrande bild på mitt stackars knäveck. Resten av kroppen är typ i samma skick... haha!


Kommentarer
Postat av: ElinStenberg!

Vad har du gjort ? :O

2009-06-15 @ 01:35:50
URL: http://ehliiiin.blogg.se/
Postat av: ElinStenberg!

Vill du fixa min blogg? =)

2009-06-15 @ 01:44:11
URL: http://ehliiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0