Nedräkning

Då har nedräkningen inför "sommaren" börjat. Enligt mig så börjar sommaren den dag då pappa kommer hit och skjutsar hem mig till Ludvika, vilket detta år sker på torsdag kväll. Det är alltid lite sorgligt faktiskt... Det känns verkligen som om jag missar en himla massa roliga saker genom att vara i Ludvika och inte här i Sthlm... Men jag kan ju, tack och lov, åka hit på helgerna om jag skulle vilja det :) Är glad att jag har "normala" arbetstider med lediga helger :)

Dock ser jag fram emot sommaren. Det kommer nog bli bra... Höjdpunkterna blir Ludvikafesten som i år gästas av min idol Magnus Carlsson samt Rom-resan med AK i augusti. Ska bli så himla roligt..

Nu ska jag pallra mig iväg till tåget och åka in till stan och träffa Mikaela :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0