Sista dagen...

I dag är en sådan där "panikdag" då jag inser att jag måste hinna med allting som jag inte hann med igår när jag låg inne och latade mig hela dagen.

Efter den obligatoriska springturen insåg jag att jag hade slut på havregryn så det fick bli en provisorisk frukost: smoothie med havredryck och frysta jordgubbar toppat med lite aspartam ;-) Blev riktigt gott faktiskt...



På agendan idag:

1. Plocka fram kläder som ska med till Ludvika (vilket inte blir särskilt svårt eftersom jag kommer att ta med HELA garderoben + merparten av mina skor)

2. Åka in till stan och köpa upp ett lager av torkad frukt på Hötorget

3. Köpa YOGHURTGLASS

4. Åka till Södertälje och träffa David och (förhoppningsvis) Anna


... dags att röra på sig med andra ord :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0