Trist..

Gud va jag blir omotiverad när det är dåligt väder. Det finns så mycket som jag skulle vilja göra idag men pga regnet och diset så orkar jag knappt ta mig utanför dörren... Funderar på att åka och simma, åka in till stan och äta yoghurtglass (gäller ju att passa på medan jag fortf är i Sthlm) eller kanske bara åka in till Huddinge en sväng och kika i affärer. Men som sagt, orken tryter så det lutar åt att ladda ner någon bra serie och bänka mig i soffan resten av dagen...

Kommer förmodligen inte ens ha någon lust att ta mig in till stan och spela fotboll i kväll och det är ju dumt eftersom det är en av anledningarna till att jag inte åker till Ludvika idag istället för imorgon. Men men.. sånt är livet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0